Asiointipiste

Yhteispalvelupisteen nimi muuttuu 1.6.2018 mennessä Asiointipisteeksi. Palvelut säilyvät, mutta sininen klemmarilogo muuttuu avainlogoksi.

Asiointipisteen palvelu on tapa tarjota julkishallinnon ja muita palveluja keskitetysti yhdestä paikasta. Kuortaneen asiointipisteessä on tarjolla Kelan ja TE-toimiston avustavia asiakaspalvelutehtäviä.

Aukioloajat:

ma-pe 9-15

Yhteystiedot:

Keskustie 52
63100 KUORTANE
puh. 06-2525 2000
kuortaneen.kunta(at)kuortane.fi

KELAN PALVELUT

Avustavat asiakaspalvelutehtävät:

  • neuvonta (mm. hakemuksen täyttö, etuuksista ja hakuajoista kertominen yleisellä tasolla)
  • hakemuksen, liitteen tai muun asiakirjan vastaanottaminen, pois lukien työeläkehakemukset ja työeläkejärjestelmän kuntoutushakemukset
  • esitteen/lomakeen/palautuskuoren yms. Kelan materiaalin antaminen
  • Kelan verkkopalveluiden käyttöön opastaminen
  • ajanvaraus Kelan puhelinajanvarauspalveluun tai tapaamiseen
  • Kelan etäpalvelutilanteen valmistelut ja palvelutilanteessa tukeminen tarvittaessa
  • Kelan asiakaspalautteen vastaanottaminen ja kirjaaminen
  • muu asiakkaan palvelutilanne Kela-asioissa

Lisätietoa Kelan palveluista www.kela.fi

ETÄPALVELUYHTEYS / VIDEONEUVOTTELUMAHDOLLISUUS

Etäpalvelu on helppo tapa asioida. Etäpalvelu täydentää Asiointipisteen palvelutarjontaa antamalla sinulle mahdollisuuden asioida luottamuksellisesti viranomaisen asiantuntijan kanssa kuvallisen verkkoyhteyden avulla.

Etäpalvelun tietokone on erillisessä huoneessa, jossa ajanvarauksella voit Lync-palvelun kautta asioida tarvitsemasi viranomaisen asiantuntijan kanssa.

Sinulta ei vaadita tietoteknistä osaamista, sillä palveluneuvoja avaa etäpalveluyhteyden puolestasi. Etäpalvelu säästää aikaasi ja vähentää matkustamista tuomalla asiantuntija-avun lähellesi.

TE-TOIMISTON PALVELUT

  • avustaminen Te-toimiston sähköisiin palveluihin ja niiden käyttöön
  • asiakaspääte

Lisätietoa Te-toimiston palveluista www.mol.fi